Дарынды балаларға арналған №8 МЕКТЕП-ЛИЦЕЙІ

 

 

  Картинки по запросу фейсбук

Павлодар қ., Астана к-сі, 12
8(7182)53-47-14

Пайдалы ақпарат

Іздеу

СЕНІМ ТЕЛЕФОНЫ

 

8 (771) 425 52 33

 


 

Жетістіктер

Қ.Сатпаев атындағы халықаралық олимпиада

I орын - Драганчук Антон - "математикалық бағыт бойынша", "Физика", 

"Математика" - Уколов Иван 

II орын - "Физика" - Укибаев Ануар, Лим Владимир, Рахимжанов Динмухамед

"Химия" - Шерстобитова Ольга

III орын - "Математика" - Горбатюк Святогор, Рахимжанов Динмухамед, Лим Владимир

"Информатика", "Бағдарламалау"- Гончаров Матвей

"Химия" - Колдашев Эмиль

 

«Қазбротикс» аймақтық робототехникалық фестивалі

III орын - "Кегельринг-квадро"- Конрат Елизавета(8Б), Никоноров Максим(8Б)

III орын - "Слалом" - Васин Евгений(7В), Ахметов Арлан(7В). Мұғалім:Смаилов Р.А.

 

9 мамырға арналған, жеңіл атлетикалық эстафета

II орын - Ұлдар командасы

III орын - Қыздар командасы

 

Робототехника

II орын - "Кегельринг-квадро"- Конрат Елизавета(8Б), Никоноров Максим(8Б). Мұғалім:Смаилов Р.А.

 

Халықаралық Менделеев олимпиадасы

III орын - "Химия" - Черданцев Владислав(8В). Мұғалім:Молокова И.Н.

 


   

 

Мемлекеттiк рәмiздер

Ашық сабақ 6В

Қазақ тілі пәнінен  қысқа мерзімді жоспар.                                                                                                       

Мұғалім: Нұрханова А.С.                                                                                                                                  

Сабақтың тақырыбы:Қазақстанның астаналары. Етістіктің райлары                                                                

Сынып: 6 «В»                                                                                                                                                          

Өткізілетін күні: 11.03.2018ж.

Мақсаты:. оқушылардың білім деңгейін көтеру, ұжымдық түрде  білім алуға баулу, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту  дағдысын қалыптастыру, грамматикалық тақырыптармен байланыстыра білу.

 

Күтілетін нәтиже:    1ойларынмен бөлісе алады, ауыз екі сөйлеу тілдері дамиды;

                                     2 Сөз тіркестер,сөйлемдер құрастыруда етістіктің рай категориясын орынды пайдалана алады.

Сабақтың түрі: Қайталау

Сабақтың әдістері: топтық жұмыс, «шаттық неңбері», «бес жолды өлең», шығармашылық жұмыс.

Көрнекіліктер: Интербелсенді тақта, ҚР картасы, оқулық, карточкалар, күлегештер

Пәнаралық байланыс: тарих, география, музыка, ИВТ

 

КЕЗЕҢДЕР

УАҚЫТ

Мұғалімнің әрекеті

ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ

 

 

Дереккөздер

М

О     Білу

Т

И

В    

А

Ц

И

Я

Л

Ы    түсіну

Қ

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

2 мин

 

 

4 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

 

 

Сәлемдесу,  түгендеу, көңіл күйлерін сұрау

 

«Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жылы лебіздер білдіру

 

Үй тапсырмасын тексереді

 

 

Жаңа тақырыпты бастамас бұрын мұғалім оқушыларға кәмпиттер ұсынады

А.Жорабаеваның орындауындағы «Елімнің жүрегі –Астана» әні шырқалады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылыпп шығады.

 

Сұрақтар қояды:

-«Астана» сөзі қандай мағынаны білдіреді?

- Біз қай елде тұрып жатырмыз?

- Еліміздің астанасы қай қала?

- Қазақстанның неше астанасы болды?

Аялдамалармен таныстырады

І аялдама «Орынбор»

Бағалау парақтарын таратады

Мәтінмен жұмыс 78 бет «Қазақ елінің астаналары»

 

 

 

 

Грамматикалық тақырыпты еске түсіру. Етістіктің райларын атаңдар

 

 Мәтіндегі етістіктерді таратады.

 

 

ІІ аялдама «Қызылорда»

Сөйлемдерді таратады

1 Егер мен Алматы қаласында тұрсам, ........

 

2 Балалар Астана қаласына барғылары келеді, себебі ...........

3 Егер біз Орынбор қаласына барсақ, .........

 

Сергіту «Астана» әні шырқалады

 

 

 

Қиылған сөйлемдерді таратады

 

ІІІ аялдама «Алматы»

Қазақстанның аймақтарын сұрайды

 Ұйымдастыру кезеңі.

 

 

Сәлемдеседі

 

 

Шеңберге тұрып, бір-бірлеріне тілек білдіреді

 

Әр топ шығып, өз үй тапсырмасын, яғни тұсаукесерлерімен таныстырады

(бағалайды)

Кәмпиттің түсіне қарай топтарға бөлініп отырады

Әнді тыңдайды,сабақтың тақырыбын ашады.

 

 

 

Қойылған сұрақтарға толық жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінді өздігінен оқып шығады, әр топ бөліп берген бөлімдерді дауыстап оқиды және сұрақтар құрастырады. Сұрақтарды қалтаға салып, келесі топқа жібереді.

 

Танысқан етістіктің рай түрлерін, жасалу жолдарын атап шығады

 

Берілген етістіктерді рай категориясында жіктейді

(бағалайды)

Сөйлемдерді жалғастырады.

(бағалайды)

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар билеп, ұсынған қалпақты бір-біріне кигізеді, қалпағы бар оқушы отан туралы мақал-мәтел айтады

Сөйлемдерді жинайды

 

Қазақстанның аймақтарын атап, қалаларды дұрыс орналастырады.

6-сынып қазақ тілі

оқулығы

Авторы: А.Қайырбекова

 

       қолдану

М

А

Ғ

Ы

Н   жинақтау

А

Н

Ы

Т    талдау

А

Н

У

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шығармашылық жұмысты ұсынады

 

 

 

            

ІҮ аялдама «Астана»

«Бес жолды өлең» құрастырудың ережесін таратады

 

 

 

 

І топ реп әнін шығарады

 

ІІ топ жарнама шығарады

 

ІІІ топ интервью дайындайды

 

(бағалайды)

 

 

 

Топтардың атауы бойынша бес жолды өлең шығарады

 (бағалайды)

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

бағалау

2 мин

1мин

1 мин

 

2 мин

 

Хронологиялық кесте таратады

Бағалау парақтарын жинап алады

Сабақтан алған әсерлерің сұрайды

 

Үй тапсырмасын түсіндіреді

«Астана туралы айтылған ойлар» белгілі адамдардың сөздерін жазып келу

Хронологиялық кестені толтырады

Әр топ бір –бірін бағалайды

Стикерлерге сабақ бойынша ойларын жазып, тақтаға жабыстырады

Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады

 

 

 

 

 

 

 

Ашық сабақ

Тақырыбы: «Қазақстанның астаналары»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сынып: 6 «В»

Пән: қазақ тілі

Мұғалім: Нұрханова А.С.

Күні: 11.03.2016