Дарынды балаларға арналған №8 МЕКТЕП-ЛИЦЕЙІ

 

 

  Картинки по запросу фейсбук

Павлодар қ., Астана к-сі, 12
8(7182)53-47-14

Пайдалы ақпарат

Іздеу

СЕНІМ ТЕЛЕФОНЫ

 

8 (771) 425 52 33

 


 

Жетістіктер

Қ.Сатпаев атындағы халықаралық олимпиада

I орын - Драганчук Антон - "математикалық бағыт бойынша", "Физика", 

"Математика" - Уколов Иван 

II орын - "Физика" - Укибаев Ануар, Лим Владимир, Рахимжанов Динмухамед

"Химия" - Шерстобитова Ольга

III орын - "Математика" - Горбатюк Святогор, Рахимжанов Динмухамед, Лим Владимир

"Информатика", "Бағдарламалау"- Гончаров Матвей

"Химия" - Колдашев Эмиль

 

«Қазбротикс» аймақтық робототехникалық фестивалі

III орын - "Кегельринг-квадро"- Конрат Елизавета(8Б), Никоноров Максим(8Б)

III орын - "Слалом" - Васин Евгений(7В), Ахметов Арлан(7В). Мұғалім:Смаилов Р.А.

 

9 мамырға арналған, жеңіл атлетикалық эстафета

II орын - Ұлдар командасы

III орын - Қыздар командасы

 

Робототехника

II орын - "Кегельринг-квадро"- Конрат Елизавета(8Б), Никоноров Максим(8Б). Мұғалім:Смаилов Р.А.

 

Халықаралық Менделеев олимпиадасы

III орын - "Химия" - Черданцев Владислав(8В). Мұғалім:Молокова И.Н.

 


   

 

Мемлекеттiк рәмiздер

Интернет-тәуелділікті қалай жеңуге болады?

Ата-аналарға арналған кеңестер
Интернет-тәуелділік-бұл соңғы жылдары шын мәнінде әсерлі көңіл-күйге ие болған құбылыс. Балалар мен жасөспірімдерге ерекше қауіп төндіреді, өйткені олар өз бетінше емделіп, онлайн-өмірге құмарлығын уақытында тоқтату қиын.
Белгілері
Егер бала компьютерде бұрынғыдан көп уақыт өткізсе (аптасына 6 сағаттан артық));
Егер виртуалды қарым – қатынас шындықтан гөрі маңызды болса, ол мектепті тастап кетеді, аулаға және т. б. шықпады.;
Ұйқының, тәбеттің бұзылуы, әдеттегі режимнің өзгеруі байқалса;
Егер бала көңіл-күйдің жиі ауысуына бейім болса, компьютерді өшіру өтінішіне барабар (агрессивті) жауап береді;
Егер онлайн болу мүмкін болмаған жағдайда ол «желіде» болғанына үрейленіп, қиналса;
Егер бала желіде немен айналысатынын, не іздегенін, не ойнайтынын айтып немесе мүлдем жасырып қалса.
1. Ата-аналарға баласының не себепті виртуалды әлемге көп көңіл аударатынын білуі қажет. Мүмкін балаңызға көбірек уақыт бөлуіңіз қажет. Балаңызға уақыт бөліп дұрыс демала біліңіз, мысалы, мұражай, театрға бару т.с.с.
2. Қоршаған ортаға жасырын немесе анық қанағаттанбаушылық та себеп бола алады. Сондықтан ата-ананың баласының осындай іс-әрекетінің себебін кейде түсіну түсіну оңай емес. Егер жасөспірім оқуын жақсы оқымаса, осы жайтты есіне салып өзіне деген сенімділігін төмендетпеңіз, керісінше қолдап, бағыттап отырыңыз.
3. Жасөспірімді компьютермен тым көп уақыт өткізетіні үшін сынаудың қажеті жоқ. Керісінше, Сіз, осы жайтқа көңіл бөле отырып, оның ғаламторға деген назарын одан бетер жақындатасыз. Балаңыздың көңілін аулап, бірге белгілі бір хобби немесе спортпен шұғылдануға шақырыңыз.
4. Балаңызға ғаламтор мен компьютердің алдында отыруға арналған уақытты белгілеп қоыңыз. Мысалы, кешкі сағат оннан кейін комьютерді өшіру. Егер балаңыз, көнбесе оның көңілін аулайтын істермен шұғылданыңыз.
5. Ғаламтор немесе компьютермен шұғылдануды бас тартуды күрт талап етпеңіз. Осындай жағдайда балаңызды одан бетер ашуландырасыз.
6. Ғаламторды шамадан тыс пайдаланудан баланы күйзеліске ұшыратпай біртіндеп жүргізу қажет.
7. Ғаламторды өмірдің ең басты мәні қылған жасөспірімге, осы жалғанның қызықты және ұмытылмас жағын көрсете білу керек. Балаңызға достармен кездесуле ұйымдастырып, қонаққа шақырып бірге уақыт өткізуді үйымдастыруға болады.
8. Бірге өткізілген белсенді демалыс адамды аша алады және оған өмірден рахат алудың жаңа қырларын табуға мүмкіндік береді. Мысалы, тауға шығу, серуен, денешынықтырмен айн